Hubnutí po 40 a výživa

Hubnutí po 40 a výživa

Motto : chci zhubnout bez ohledu na věk

KONTAKT: +420 720 574 836
mám zájem o analýzu mého současného jídelníčku s doporučením nutričních změn
mám zájem o analýzu mého současného jídelníčku včetně návrhu nového jídelníčku

Nedaří se vám zhubnout jako dříve, v čem je hubnutí po 40 zvláštní?

Po 40 byste měli opravdu objektivně zhodnotit váš současný životní styl. Doporučuji začít vaším jídelníčkem. Ten, který jste měli v 25 letech, není váš organismus schopen např. v 45 zpracovat tak jednoduše jako před 20 lety a s každou kalorií navíc se vyrovnává hůře. Pokud nechcete dál stabilně přibírat kila, je potřeba porozumět tomu co nyní vaše tělo v oblasti stravy chce a přizpůsobit těmto potřebám váš jídelníček a životní styl. Věk není překážkou k udržení nebo snížení vaší váhy. Určitě však nezkoušejte jako řešení: „Nejíst“ . . !!! Proč a další důležité informace najdete v článku Princip 6P. Můžete si u mě též rovnou dohodnout konzultaci, je to jenom na vás …

Máte pocit, že všichni hubnou a jen Vy ne, co je u situace mých klientů po 40 typické ?

Většina klientů v tomto věku přichází s tím, že na svém životním stylu a stravování nic zásadního nezměnili a přitom stále přibývají na váze. Protože s věkem se zpomaluje váš metabolismus, tělo se vyrovnává s vaším dosavadním životním stylem stále obtížněji, což vy pozorujete jako stálý přírůstek váhy.

Čím tedy při hubnutí po 40 začít ?

Začněte jednoduše. Pište si ( papír, telefon, počítač ) co a kdy jste snědli a vypili během dne. Evidujte to 7 dní po sobě a pak si tyto informace znovu od 1. do 7. dne v klidu pročtěte. Umožní vám to opravdu objektivní sebehodnocení. Většina mých klientů už v tomto momentě sama vidí, že vše není tak v pořádku jak se jim před tím zdálo být . . . Jak by to správně mělo být můžete číst v článku Princip 6P.

DOHODNOUT KONZULTACI

Na co si dát pozor, co je pro vaši stravu, udržení váhy či hubnutí po 40 důležité?

Důležité je si ve vašem běžném životě ohlídat pravidelnost stravy a správné rozložení jejího celkového objemu do jednotlivých jídel během dne, správný poměr denního příjmu a výdeje energie, potřebný obsah živin ve stravě, dostatečný přísun tekutin. Více se těmito tématy zabývá článek Princip 6P.

Pravděpodobně nebudete výjimkou, co je pro věk kolem (a po) 40 typické ?

Věk kolem 40 pro většinu lidí znamená vysokou zátěž danou jejich odpovědností a nasazením v práci, starostmi s dospívajícími dětmi, komplikacemi v partnerských vztazích, finančními závazky či uvědomováním si prvních zdravotních komplikací.

Jaká jsou pro vás v tomto věku rizika?

Příliš mnoho povinností, nedostatek správného relaxu, pohybu a spánku, stres, nevhodná strava… To vše zatěžuje organismus a jedním z možných projevů je nadváha či obezita, což je pouze signálem možného vzniku dalších vážnějších civilizačních chorob, kterých se rovněž týká článek Metabolický syndrom.

DOHODNOUT KONZULTACI