Hubnutí a předsevzetí, seriál praktických rad, blok č.4

V praxi ověřené rady č.16 – č.20 k vašemu předsevzetí o hubnutí.

Hubnutí a jak na to v praxi:

16. Předem nachystané krabičky vám pomohou zvládnout lekci pravidelnosti a předejít tak vlčímu hladu vedoucímu k sezobání první věci, kterou uvidíte.

17. Pokud se účastníte různých oslav, z prostřeného stolu vybírejte zdravější varianty dobrot.

18. Pokud již neodoláte brambůrkům, oříškům a chipsům, snažte se jednotlivá sousta alespoň vyvažovat zeleninou, o kterou jste hostitele požádali.

19. V restauraci volte dietně připravené pokrmy, v menu hledejte salát, rýži, brambor, dobrý vegetariánský pokrm např. grilovanou zeleninu.

20. Občasné vybočení z cesty nevadí, nelze žít jako asketa a týrat tělo pohledem na kousek dortíku. Ti šikovnější mohou drobné hříchy z části odčinit pohybem.

…. Pokračování příště, kdy na vás čekají praktické rady č.21-25 z celkového seznamu 25 doporučení

Protože sdílený problém je poloviční problém, vhodnou podporou k dosažení vašeho cíle může být spolupráce s výživovým poradcem a koučem pro životní styl.

Tak vám od srdce přeji a držím palce, ať Vám to letos konečně vyjde…!!!

Dohodnout konzultaci