Protože stejně jako já jste určitou individualitou, jsem připraven po osobní konzultaci s vámi připravit specifický jídelníček vhodný právě pro vás.

Jednotlivé typy jídelníčků (viz článek „Jídelníčky pro vás“) se obvykle liší v následujících parametrech:

Příjem energie (kJ)
odpovídá výdeji energie s ohledem na náročnost povolání, sport, životní styl, prostě podle vás . . .

Celkový obsah sacharidů (g/den)
liší se především podle toho zda má být energetický příjem nižší , stejný nebo vyšší než výdej, to je na vás . . .

Obsah jednoduchých sacharidů (g/den)
Je rozdílný např. u diabetika , u sportovce a u zdravého nesportovce . . , takže podle vás . . .

Obsah vlákniny (g/den)
Tento údaj reprezentuje především zdravotní pohled na jídelníček a metabolismus . . . , takže pro vaše zdraví . . .

Celkový obsah bílkovin (g/den)
liší se především podle náročnosti pohybových aktivit, věku, diety, korekce váhy . . , takže podle vás . . .

Poměr živočišných a rostlinných bílkovin
Specifický je především u diet a alternativní stravy . . . , takže podle vašich možností a stylu . . .

Celkový obsah tuků (g/den)
Specifický je zejména u diet a v těhotenství . . , takže podle vás a vašeho stavu . . .

Poměr živočišných a rostlinných tuků
Specifický je především u diet a alternativní stravy . . . , takže podle vašich možností a stylu . . .

Obsah minerálů a vitamínů (g/den)
Čím více zatížený organismus, tím důležitější je správné nastavení . . . , takže pro vaše zdraví . . .

Příjem tekutin (ml/den)
Odpovídá vaší hmotnosti, náročnosti pohybových aktivit, věku, dietě, korekce váhy . . , podle vaší potřeby . . .

K jednotlivým parametrům se můžete dočíst více v článku Princip 6P – Potraviny a živiny, Pitný režim